گونه طراحی وب و تلفن همراه می تواند کسب و کار جدید شما را موفق کند یا شکست دهد ؟

نیکول لینباخ ریهل ، موسس و ناشر کمپانی خرده ی ذهن و یکی از موسسین کنفرانس مستقل خرده ی ها و یک همکار منظم برای نشریات مختلف است . علاوه بر این، ریهل نویسنده کتاب ” خرده ی 101 : راهنمای مدیریت و بازاریابی خرده ی شما ” است و سخنگو برای کسب و کارهای کوچک و نوپا می باشد . او از سال 2014 هر شنبه در رومه اکسپرس مقاله ای در مورد راه های پیشرفت و رشد کسب و کارهای کوچک و تازه شکل گرفته می نویسد .

 

سه ثانیه

 

در زندگی می گویند که تنها سه ثانیه برای ایجاد یک تصور در اولین برخورد وقت نیاز است . این امر به طور سنتی برای روابط متقابل و چهره به چهره گفته می شود ، اما امروزه این نیز برای بسیاری از سناریوهای دیگر درست است . رفتن به یک گاه، بازدید از یک حساب اینستاگرام ، جذب شدن به یک نام تجاری و بازدید برای اولین بار از یک صفحه وب همه و همه درگیر این عامل هستند . یک مخاطب و مشتری تنها سه ثانیه زمان لازم دارد تا از کار مربوطه خوشش بیاید یا خیر . تمام فرصت های خوشایندی که مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهند یا نمی دهند به این امر بستگی دارند .

با توجه به اولین برداشت ها و اولین تصورات ، آیا شما اطمینان دارید که برند و محصول شما در سه ثانیه اول مخاطب و مشتری را جلب کند ؟ به طور خاص نظر و احساس شما در مورد تاثیر وب و تلفن همراه بر روی مشتریان چگونه است ؟ به عنوان یک کسب و کار جدید و نوپا شما باید بیشترین تمرکز و حواس خود را به اولین برداشت ها برای رسیدن به موفقیت های حیاتی بدهید . درست مانند تعاملات چهره به چهره ، وب و تلفن همراه شما سریعا بر روی مشتری تاثیر می گذارد و باعث جذب یا رد شدن او می شود . شما باید از نمایش های سریع و ناپایدار اجتناب کنید تا مشتریان را از شلوغی و درگیری و سردرگمی نجات دهید .

موارد و راهکارهای زیر را در طراحی وب و موبایل در نظر بگیرید و به کار ببرید تا به موفقیت برسید .

 

قابلیت استفاده از وب سایت

 

قابلیت استفاده طراحی وب سایت

قابلیت استفاده یکی از عوامل کلیدی و موثر در موفقیت یا شکست طراحی وب و تلفن همراه است . به خصوص به این دلیل که این نقطه ها به طور مستقیم بر روی ارتباط تاثیر می گذارند و احتمالا کاربران را درگیر می کنند و در نهایت باعث می شوند آن ها با برندها ارتباط برقرار کنند . مشتریان بالقوه سریع تصمیم می گیرند که در یک نام تجاری شرکت کنند یا خیر و اغلب این مورد توسط قابلیت استفاده تعیین می شود . به عنوان مثال ، اگر کاربران ناامید شوند ، احتمال دارد که تلفن همراه و یا وب را در عرض چند ثانیه کنار بگذارند و سراغ یک وب سایت و نام تجاری دیگر بروند . این خطر برای هر نام تجاری وجود دارد اما برای برندهای تجاری و کسب و کارهای جدید نیز خطرناک تر است ، زیرا مصرف کنندگان برداشت دیگری از کسب و کار شما ندارند . هنگامی که قصد دارید در میان رقابت خود ایستادگی کنید و در عین حال با توجه به دلایل دلخواه و مناسب خود در میان مشتریان خود جایگاه خوبی پیدا کنید ، مطمئن شوید که قابلیت استفاده شما بالاست و به شما کمک می کند تا این کار را به بهترین نحو انجام دهید .

 

طراحی وب سایت


شبکه فریلنسر نیاز تلفن ,تجاری ,مشتریان ,طراحی ,اولین ,قابلیت ,تلفن همراه ,خرده ی ,قابلیت استفاده ,کارهای کوچک ,اولین برداشت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

درهم برهم وبلاگ آموزشی آموزش بورس و معرفی عرضه اولیه پیام نو فروشگاه ایران فرش شعر و شور کافه بلوچی دات کام|مرجع موسیقی سنتی بلوچستان